Een gepersonaliseerde krant en socialmedia-influencers geven Edgard & Cooper een boost
Hoe je campagne Instagram-waardig maken
Edgard & Cooper is gespecialiseerd in voeding voor je huisdier. Ze maken heerlijk en gezonde voeding met zorg voor je huisdier én de planeet.
Gepersonaliseerde kranten zijn het perfecte medium om reclame te maken voor de plantaardige dierenvoeding.
Een out-of-the box ideetje
Edgard & Cooper helpt het misverstand uit de wereld over plantaardige hondenvoeding en informeert over deze nieuwe uitgebalanceerde dierenvoeding op een leuke manier.
BETH TAYLOR, BRAND MARKETING INTERN EDGARD & COOPER
"We kozen Genscom als partner omdat zij gespecialiseerd zijn in exact datgene waar wij op zoek naar zijn. Zij hebben een fantastische service en zetten meteen een online call op om over ons concept te brainstormen en af te toetsen. Bovendien hebben ze een prima prijs-kwaliteitsverhouding. "
Ook brainstromen over personalisatiemogelijkheden?
Hoe gepersonaliseerde kranten jouw digitale promotie vooruithelpen
Als deel van een digitale campagne verraste Edgard & Cooper hun influencers met een echte gepersonaliseerde krant waarop de naam en foto van hun hond staat.
Wat een schot in de roos! Wat startte als een experiment, groeide uit tot een campagne in 7 Europese landen.
Geslaagde storytelling en branding
Het verhaal van Edgard & Cooper is een perfect voorbeeld van effectieve branding. "We waren weg van de gepersonaliseerde kranten - de print zelf was van topkwaliteit en de uitstraling was geweldig. We zagen dan ook een grote respons van de influencers zelf en van hun volgers!"
BETH TAYLOR, BRAND MARKETING INTERN EDGARD & COOPER
"Het was een ingewikkeld project, in verschillende talen en met allemaal eigen deadlines, gepersonaliseerde namen en foto's - maar Genscom maakte het ons supermakkelijk en we kregen veel in return voor deze prijs!"
Ook je campagne boosten met personalisatie?