Doelgericht communiceren met een krant
Er zijn genoeg redenen om voor een krant te kiezen:
Een krant die blijft liggen op tafel
Waarom belangrijke communicatie de wereld in sturen via e-mail als je weet dat mensen soms honderden mails per dag moeten bekijken?
Je doet heel wat inspanning om je boodschap kernachtig te formuleren om de nodige aandacht te trekken tussen al dat e-mail geweld.
De aandacht die je van je lezer krijgt bij het lezen van een krant is vele malen groter. En daar gaat het toch om. Niet?
Een krant met een opvallend groot formaat en een gerichte aanspreking is dé eyecatcher bij uitstek.
Laat je inspireren door onze kranten! Neem een kijkje op onze pinterest pagina
BRANDING
Je zaak in de kijker
Interne branding
Werknemers die de visie van de organisatie uitstralen en uitdragen, dat wil elk bedrijf. Daarom is een personeelskrant een prima idee.
Er is ruimte genoeg voor een uitgewerkt bedrijfsverhaal of een goede case. Verras je werknemers of overtuig de beste kandidaten met een mooi uitgewerkte bedrijfskrant.
Externe branding
Met een krant heb je een belangrijk deel van de externe communicatie in handen:
- • Je kiest welke producten of informatie je wenst te delen
- • Je kiest de frequentie
- • Je kiest de doelgroep die je wil bereiken
- • Je bepaalt de hele beeldvorming
TERUGBLIK
Herbeleef je event
Aftermovies zijn hot! Maar wat dan te denken van een gepersonaliseerde krant in de bus na een event?
Zo houd je de herinnering aan jouw initiatief levend en bezorg je de aanwezigen niet alleen een mooi aandenken, maar krijg je ook de kans om hen nog eens attent te maken op de reden van jouw initiatief.
Wil je een boodschap meegeven? Wil je een product in de kijker zetten? Het kan allemaal in deze afterjournal.
LIZBETH NOWE, GENERAL MANAGER TITECA
"In een digitaal wervelende wereld koos Titeca voor een 'traag medium' als een krant. Een bewuste keuze als alternatief voor vluchtige e-mails. Het resultaat werd ronduit verbluffend."
FONDSENWERVING
Maak een succesvolle campagne
We tellen heel wat goede doelen organisaties. Allemaal zijn ze op zoek naar donateurs en sponsors om hun werking te financieren. Een krant leent zich uitstekend tot fondsenwerving. Enkele troeven op een rij:
• Hou de donateurs op de hoogte van je activiteiten. Zo zien ze waaraan het geld wordt besteed.
• Nodig de weldoeners uit om opnieuw een financiele bijdrage te maken en maak gebruik van een gepersonaliseerde overschrijving.
• Maak een bedanking voor de donateurs en sponsors in de vorm van een krant.
PROGRAMMA-AANKONDIGING
Maak jouw initiatief kenbaar
Vrijwilligerswerk is de steunpilaar in ons sociaal weefsel. We kennen een rijke traditie van verenigingen en clubwerkingen in jeugd-, sport-, welzijns- en sociaalculturele sector.
Dagelijks worden er honderden activiteiten georganiseerd. Met een krant maken ze hun initiatieven kenbaar. Dat heeft zo zijn voordelen:
- • Een krant is goedkoop
- • Een krant valt op
- • Je kan er veel informatie in kwijt
- • Je kan ze zelf opmaken met onze online editor of die van de nationale organisatie