Frigro kiest voor gesegmenteerde communicatie in krantenvorm
Hoe gerichte en gepersonaliseerde communicatie het engagement bevordert
Frigro is als familiale KMO actief als groothandel en kennispartner van koeltechnisch materiaal, warmtepompen en isotherme panelen voor de professionele installateur.
Het team van 45 medewerkers, een gezonde mix van jeugdig dynamisme en jarenlange vakkennis, wordt aangestuurd door Koen en Bert Decuypere.
Gesegmenteerde communicatie in een krant.
In onze sector hebben we een nauwe band met onze klanten. We informeren hen dan ook op regelmatige basis door middel van mailings en infobrieven.
We waren op zoek naar een gesegmenteerde en creatieve oplossing om onze doelgroep te bereiken, zodat onze boodschap op een informele manier kan worden overgebracht. Zo kwamen we bij een gepersonaliseerde krant terecht.
Deze brengen we nu twee keer per jaar uit, om onze klanten en personeel op een leuke, maar informatieve manier op de hoogte te houden.
BERT EN KOEN DECUYPERE, ZAAKVOERDERS VAN FRIGRO
"We waren op zoek naar een creatieve oplossing om onze doelgroep te bereiken. Met gerichte en gesegmenteerde communicatie blijft uw publiek geboeid."
Ook aan de slag met een gepersonaliseerde krant?
Een uithangboard voor de zaak.
De reacties, zowel bij onze collega’s als bij onze klanten, waren uiterst positief.
Als bedrijf sprongen we er met onze actie bovenuit en werd er nog maanden na afloop van de campagne er nog over nagepraat.
BERT EN KOEN DECUYPERE, ZAAKVOERDERS VAN FRIGRO
"De samenwerking met Genscom verliep heel vlot. Alles werd op zeer korte termijn gerealiseerd en door hen tot in de puntjes verzorgd."
Ook aan de slag met een gepersonaliseerde krant?