Een krant op maat van elke klant en elk kantoor bij Titeca
Hoe personalisatie echt onderscheidend werkt
De accountants en experts bij Titeca zijn vertrouwenspersonen
voor ondernemers en zelfstandigen.
Hun persoonlijke aanpak kenmerkt het bedrijf.
Die eigenheid reflecteert zich perfect in deze gepersonaliseerde krant!
Een old school medium heruitgevonden!
In een digitaal wervelende wereld koos Titeca voor een “traag medium” als een krant. Een bewuste keuze als alternatief voor vluchtige e-mails.
E-mails hebben het voordeel zeer makkelijk gepersonaliseerd te kunnen worden. Maar door die personalisatie ook toe te passen op een papieren krant, spreken we de ontvanger veel krachtiger aan.
Benieuwd waar de unieke en persoonlijke elementen in de krant verwerkt zijn? Lees verder hieronder.
LIZBETH NOWE, GENERAL MANAGER TITECA
“Het idee van de kranten als communicatiemiddel verbaasde ons. We hadden geen flauw idee dat zoiets kon! Maar het resultaat is ronduit verbluffend.”
De impact van je krant boosten met personalisatie?
Via de krant werd de kernboodschap krachtig gecommuniceerd.
Het resultaat van de communicatie was een voltreffer. De boodschap rond de vernieuwde identiteit van Titeca werd dankzij de stopkracht van de personalisatie heel doeltreffend naar de voorgrond gebracht.
Een geslaagde campagne dus en een reden voor een toast!
FABIAN MISSINNE, CEO TITECA
“Nooit eerder hebben we als bureau via een krant gecommuniceerd. Ik had er toch mijn twijfels over, om eerlijk te zijn. Maar het bleek een schitterende zet.”
Ook aan de slag met een eigen bedrijfskrant?